La Universitat d'Alacant reforça l'equip de futbol sala femení amb quatre fitxatges

Consuelo Campoy, habitual en la Selecció Espanyola, arriba per a aportar un salt de qualitat a les jugadores de Carlos Moreno

El retorn de Sara Navalón i les incorporacions de Rocío Gómez i la portera Cristina García completen les novetats juntament amb el preparador físic Alberto García

Alacant. Dimecres, 26 de juny de 2019.

Després d’una temporada dura, marcada per les lesions i les adversitats, l’equip femení de futbol sala femení de la Universitat d’Alacant afronta la temporada 2019-2020 en Primera Divisió amb una sèrie d’incorporacions que s’uneixen a un projecte de llarg recorregut, de nou, a les ordres de Carlos Moreno. Tres jugadores, una portera i el preparador físic, si no s’hi afigen més novetats, s’incorporaran a la plantilla en la nova temporada.

Consuelo Campoy, campiona d’Europa amb la Selecció Espanyola i una de les millors jugadores nacionals, és el fitxatge de més nom que presenta la Universitat d’Alacant. Procedent del Jimbee Roldán FSF, equip en el qual va aconseguir el campionat de Lliga de Primera Divisió, es troba en un dels millors moments esportius de la seua trajectòria i arriba per a aportar un salt de qualitat a l’equip.

També del Jimbee Roldán FSF procedeix un altre dels fitxatges. Sara Navalón torna a Alacant, on ja va jugar durant sis temporades. La jugadora natural de Banyeres de Mariola torna després de ser campiona del III European Women’s Futsal Tournament i haver sigut tres vegades internacional amb la Selecció Espanyola.

De l’equip UCAM-El Pozo Murcia FSF procedeixen les altres dues incorporacions. Rocío Gómez, de només 21 anys, ja fa tres temporades que gaudeix de minuts en la màxima categoria nacional. La seua projecció és envejable i, fins i tot, l’any passat va disputar el Torneig de l’Amistat a Rússia amb la Selecció Espanyola Absoluta.

Destaca també el fitxatge de la portera Cristina García. La jove cordovesa, de 24 anys, agafa el relleu de Jennifer Pedro, que abandona la pràctica de l’esport professional. Atresora una ja gran experiència des del seu ascens a la Primera Divisió, l’any 2015 amb l’UCAM-El Pozo Murcia FSF, compartirà porteria amb Elena González i estarà a les ordres específiques sota pals de Rafa Fernández.

Finalment, també hi ha canvis en l’apartat tècnic. El càrrec de preparador físic que ocupava María Molina passa a les mans d’Alberto García, que després de dos anys fora del futbol sala femení, torna al que va ser el seu equip durant 5 temporades.

D’altra banda, el gruix de l’equip mantindrà el potencial amb les renovacions de les jugadores Mónica Castillo, Lara Terrés, Paola Cartagena, Àngela Mingot, Elena García Martos, Carmen García Rincón, Elena González de Pablos, Raquel Martínez i les germanes Mari Ángeles i Ana María Pino Cabrera.

PEUS DE FOTO: 1.Consuelo Campoy. 2. Sara Navalón. 3. Rocío Gómez. 4. Cristina García (Foto de Ginés Rubio).