La Universitat d'Alacant debuta divendres a la fase final de la Copa de la Reina de futbol sala

L’equip alacantí s’enfronta a partir de les 20.30 hores a les amfitriones, el Pescados Ruben Burela FS, segon classificat de la temporada regular igualat a punts amb el líder

Futbol_Sala_Femení_CopaReina1

Futbol_Sala_Femení_CopaReina2Alacant. Dimecres, 12 de juny de 2019

La setena posició assolida per les jugadores de la Universitat d’Alacant en la temporada regular de la primera divisió de futbol sala femení, ha significat la classificació de l’equip per a la fase final de la Copa de S.M La Reina que es disputa aquest cap de setmana a Burela (Lugo).

L’equip de la Universitat d’Alacant i les amfitriones disputaran l’últim partit de quarts de final a les 20.30 hores de divendres al pavelló Vista Alegre de Burela, quan ja es coneixeran els altres tres equips que hauran aconseguit el bitllet per a les semifinals que es jugaran dissabte a les 17.45 h i a les 20.00 h.

El conjunt alacantí aspira a sumar-se als equips classificats, encara que per aconseguir-ho, primer hauran de vèncer a un rival que ha aconseguit ser segon a la lliga, igualat a punts amb el líder i que tan sols ha cedit dues derrotes en tota la competició. Un repte, però, que l’equip alacantí assumeix amb il·lusió i convençut de les seues possibilitats davant l’amfitrió d’aquesta fase final de la Copa de la Reina, a qui ja va plantar cara en l’últim enfrontament, precisament en la seua pista en què les locals es van imposar per un ajustat 3 a 2.

Les alacantines afronten la última competició de la temporada amb les baixes que l’han condicionat al llarg d’aquesta, les de Patricia Blázquez, Paula Cartagena i Ana Maria Pino. L’equip ha pogut preparar-se a consciència i recuperar to muscular durant la darrera setmana per afrontar el partit de divendres que es podrà seguir en directe a través del web de la Real Federación Española de Fútbol (RFEF).