La Universitat d'Alacant acull la competició de vóley platja i la clausura dels CEUS 2019

La institució acadèmica alacantina ha aconseguit 14 medalles en 8 esports, mancant aquesta última competició que es disputa els dies 14 i 15 de maig en la Platja de Sant Joan

L'acte de clausura dels CEUS 2019, presidit per Manuel Palomar, rector de la UA, comptarà amb representants de Fundació Trinidad Alfonso, Generalitat Valenciana, CRUE i Ajuntament d'Alacant

Imatges de la recepció d'esportistes dels CEUS 2019 en la UA.

Alacant. Divendres, 10 de maig de 2019.

La Universitat d'Alacant serà l'encarregada de formalitzar el tancament dels Campionats d'Espanya Universitaris 2019 (CEUS) amb l'organització de la competició de vóley platja, l'últim dels esports del programa, i la celebració de l'acte de clausura, que tindrà lloc en la nit del dimarts 14 i comptarà amb representants de les nombroses institucions implicades en aquests prestigiosos tornejos nacionals.

La platja de Sant Joan d'Alacant és l'escenari escollit per a la celebració del campionat CEUS de vóley platja ja que, per la qualitat de les seues instal·lacions i les característiques del clima, és un lloc idoni per a la pràctica d'aquest esport. En concret, la competició tindrà lloc durant les jornades del dimarts 14 i el dimecres 15 de maig, amb portes obertes al públic. Per a l'organització, la Universitat d'Alacant ha comptat amb la col·laboració de l'Ajuntament d'Alacant.

Els equips de la Universitat d'Alacant en aquest esport són aspirants a formar part del medallero i, en aqueix cas, se sumarien al palmarès de medalles aconseguides per la institució acadèmica alacantina durant el programa global dels CEUS 2019. En concret, la UA ha aconseguit 8 plates i 6 bronzes aconseguits en 8 modalitats esportives.

L'acte de clausura dels CEUS tindrà lloc el dimarts 14 de maig a la vesprada en l'Hotel Castella i, presidit per rector de la Universitat d'Alacant, Manuel Palomar, comptarà amb representants de diferents entitats participants i col·laboradores dels CEUS 2019 com la Fundació Trinidad Alfonso, la Generalitat Valenciana, la Conferència de Rectors d'Universitats Espanyoles (CRUE), el Campionat Autonòmic d'Esport Universitari (CADU) i l'Ajuntament d'Alacant. Assistiran també esportistes i tècnics desplaçats a Alacant per a la competició de vóley platja i representants de les set Universitats de la Comunitat Valenciana, organitzadores en conjunt dels CEUS 2019.

Medallero UA en els CEUS 2019

GOLF: Plata, d'Alejandro Grau.

BÀDMINTON: Plata, d'Ana Ramírez i Jaume Pérez en dobles mixts; plata de Jaume Pérez i Carlos Sánchez-Alarcos en dobles masculins; bronze de Nerea Ivorra i Ana Ramírez en dobles femenins i plata per equips.

TENNIS: Bronze de Lola Candela i Lucía Hita en dobles femenins; bronze d'Alfonso Costa i Cristian Silvestre en dobles masculins.

FUTBOL SALA FEMENÍ: Plata.

FUTBOL SALA MASCULÍ: Bronze.

NATACIÓ: Bronze de Delia Foncuberta en 50 m braça - natació adaptada.

TAEKWONDO: Plata de Naufal Nassar.

ATLETISME: Plata de Sergio Polo en salt de longitud; plata i bronze de Paula Ferrándiz en llançament de pes i de disc, respectivament.