La Universitat d'Alacant, plata en els CEUS de futbol sala femení i bàdminton

L’equip alacantí de futbol sala ha sigut derrotat en una disputada final pel conjunt de la Universitat Rey Juan Carlos

En tenis, els esportistes de la UA han aconseguit dos bronzes en dobles femení i masculí

Imatges dels equips de la Universitat d’Alacant que han aconseguit medalla

Alacant. Divendres, 12 d'abril de 2019

La Universitat d’Alacant tanca la celebració de les fases finals dels Campionats d’Espanya Universitaris (CEUS) de l’any 2019 amb doble èxit, el de la bona organització des del Vicerectorat de Cultura, Esport i Llengües i l’estrictament esportiu, amb els resultats recollits pels seus esportistes, que han sigut diverses medalles en les modalitats de futbol sala, tenis i bàdminton.

L’equip femení de futbol sala, esport que més expectació ha despertat, ha sigut derrotat en la final d’aquest matí pel conjunt de la Universitat Rey Juan Carlos per 3 gols a 1, en un partit molt disputat que anava empatat a zero al descans i que s’ha resolt en la segona part.

L’equip de la UA ha començat la segona meitat perdent al cap de pocs minuts amb dos gols aconseguits per les madrilenyes al contraatac i en poc temps. Han aconseguit retallar distàncies a falta de poc menys de tres minuts per al final, però, després de diversos minuts jugant de cinc, el conjunt alacantí perdia una pilota que va suposar el tercer i definitiu gol de la Rey Juan Carlos.

Bàdminton

En bàdminton, la Universitat d’Alacant s’ha proclamat subcampiona per equips gràcies a la plata aconseguida en dobles mixtos per Ana Ramírez i Jaume Pérez, la plata en dobles masculins de Jaume Pérez i Carlos Sánchez-Alarcos i el bronze en dobles femenins, aconseguit per Nerea Ivorra i Ana Ramírez.

Tenis

En tenis, els resultats de la Universitat d’Alacant han sigut dues medalles de bronze aconseguides per Lola Candela i Lucía Hita, en dobles femenins, i Alfonso Costa i Cristian Silvestre, en dobles masculins.

Escacs

En escacs, l’altra modalitat que ha acollit la Universitat d’Alacant, es va proclamar campiona la Universitat de Santiago de Compostel·la, seguida per la UNED i amb bronze per a la Universitat Politècnica de València. En individual, Adrián Suárez de la UNED ha aconseguit l’or, Adrián Gómez, de la Universitat de Santiago de Compostel·la, la plata i bronze per a Francisco Sánchez, de la Universitat de València.