La Marató d'Ocupació i Autoocupació de la Universitat d'Alacant fa la XXI edició el pròxim dijous 4 d'abril

La fira universitària tindrà 58 estands d’empreses, associacions i serveis de la UA, a més de conferències i activitats com un Triatló d’Emprenedoria i Innovació Social amb dos mil euros en premis

Es podrà visitar des de les 10 del matí fins a les 18 hores als baixos de la Biblioteca General de la UA

Maraton_emp_VAL

Alacant. Dimarts, 2 d'abril de 2019

Els baixos de la Biblioteca General de la Universitat d’Alacant acolliran aquest dimecres la XXI Edició de la Fira d’Ocupació i Autoocupació Universitària, «Marató d’ocupació i autoocupació», un fòrum pensat per a afavorir el contacte entre empreses, institucions i organitzacions públiques i privades amb estudiants i titulats de la Universitat d’Alacant que els aportarà possibilitats d’ocupació i pràctiques acadèmiques externes, i també informació, il·lusió i recursos per a la seua incorporació al món laboral empresarial per compte d’altri o per compte propi i els guiarà en el camí de l’autoocupació.

La «Marató d’ocupació i autoocupació» consisteix en l’exposició presencial i directa d’empreses d’àmbit nacional en un fòrum articulat en estands on estudiants i titulats poden establir contacte amb les empreses que necessiten personal qualificat i amb organismes dedicats a l’assessorament en matèria d’ocupació i autoocupació. Constitueix un marc idoni per a la difusió d’oportunitats, corroborat amb propostes d’ocupació, pràctiques i projectes d’autoocupació.

Per a aquesta XXI Edició de la Marató d’Ocupació i Autoocupació que organitza el Gabinet d’Iniciatives per a l’Ocupació (GIPO) han confirmat la seua participació 32 empreses, 14 associacions i 12 serveis de la Universitat d’Alacant, i els assistents podran trobar informació sobre els requisits per a sol·licitar un treball o les necessitats de les diferents empreses, les possibilitats d’autoocupació o de continuar formant-se.

El fòrum obrirà les portes a les 10 del matí i es desenvoluparà al llarg de tot el dia fins a les 18 hores.

Activitats

Durant la Marató se celebrarà un Triatló d’Emprenedoria i Innovació Social, amb dos premis de mil euros cadascun al millor projecte d’innovació social i al millor projecte d’emprenedoria social, els dos concedits pel Vicerectorat d’Estudiants i Ocupació i dotats amb 1.000 euros cadascun.

MARATON_EMPRE_2018_1 MARATON_EMPRE_2018_2

Imatges corresponents a l'edició anterior de la Marató d'Ocupació 2018