Fernando Alarza inicia les Sèries Mundials amb un bronze a Abu Dhabi

El triatleta de la UA es col·loca tercer en la general, per darrere de Mario Mola i el britànic Alex Yee

Lasse Lürhs, també de l'equip universitari, aconsegueix una meritòria 33ª posició

Fernando Alarza, en l'arribada a la meta d'Abu Dabi.

Alacant. Dilluns, 11 de març de 2019.

El triatleta Fernando Alarza, de l'equip de triatló de la Universitat d'Alacant, va aconseguir finalitzar la primera de les carreres de les Sèries Mundials de Triatló (WTS, per les seues sigles en anglès) en tercera posició, en la competició celebrada divendres passat dia 8 de març en Abu Dabi, capital d'Emirats Àrabs.

El triatleta de Talavera de la Reina, establit a Alacant per a entrenar en l'equip de la Universitat d'Alacant pel tècnic Roberto Cejuela, va aconseguir el bronze en finalitzar la carrera per darrere de l'espanyol Mario Mola, vencedor, i del britànic Alex Yee, segon. En ser la primera de les carreres de les Sèries Mundials, aquestes mateixes posicions són les que reflecteix la general de les WTS, que tindran la seua pròxima cita a Bermudes, els dies 27 i 28 d'abril.

En representació d'Alemanya va competir Lasse Lührs, també atleta de l'equip de la Universitat d'Alacant i entrenat per Cejuela. Als seus 22 anys, el teutón va aconseguir millorar la seua posició actual en el rànquing, la 39ª, i va finalitzar la prova en la 33ª posició.

Si ben l'objectiu d'Alarza passa per final entre els tres millors del món en les WTS, Lührs pretén aconseguir els punts necessaris per a obtenir la classificació per als Jocs Olímpics de Tòquio 2020. Després d'aquesta primera carrera, tots dos triatletas continuen la seua intensa preparació amb la resta de triatletas de l'equip de la Universitat d'Alacant, entrenats per Cejuela.

NOTÍCIES RELACIONADES: Dos atletes de l'equip de triatló de la UA competeixen matí en les Sèries Mundials