L'equip de voleibol femení de la UA porta la Superliga Femenina 2 a la Nucia

El pavelló municipal Camilo Cano va acollir dissabte passat el partit entre els combinats de les universitats d’Alacant i de Granada

El municipi de la Marina Baixa és el primer a acollir un partit oficial d’un equip federat de la UA fora del campus de Sant Vicent

Alacant. Dilluns, 28 de gener de 2019

El pavelló Camilo Cano de la localitat de la Nucia va acollir dissabte passat el primer partit oficial d’un equip federat de la Universitat d’Alacant que es disputa fora del campus de Sant Vicent del Raspeig. L’equip de voleibol femení de la Universitat d’Alacant, que milita en la Superliga Femenina 2, es va enfrontar al Universidad de Granada com a local en les instal·lacions municipals de la localitat de la Marina Baixa.

Gràcies a les fructíferes relacions que mantenen l’Ajuntament de la Nucia i la Universitat d’Alacant, mitjançant la Seu Universitària que se situa a la localitat, el consistori local va cedir les instal·lacions a l’equip universitari per a aquesta important cita esportiva. A més, l’edil local d’Esports, Sergio Villalba, va exercir d’amfitrió per a tots dos conjunts.

El partit, que va acabar amb victòria per a les locals per 3-0 (25-16 / 25-20 / 25-23) i les situa en la setena plaça, més prop de l’objectiu de la salvació, va ser acollit per l’afició de la Nucia amb entusiasme i va respondre a les expectatives. Els equips base de voleibol femení de la Nucia es van congregar en bloc en les graderies per a animar el conjunt universitari i algunes de les integrants d’aquests equips van fer d’aplegapilotes durant el partit. Al final, jugadores i tècnics van poder saltar a la pista per a conversar i poder fotografiar el moment amb les jugadores de l’equip de la Universitat d’Alacant, tot un referent en aquest esport.

Des del Secretariat de Promoció Esportiva de la Universitat d’Alacant es van mostrar agraïts amb la predisposició oferida pel consistori nucier a acollir el partit i van confirmar que aquest tipus d’accions segueixen les directrius marcades per l’equip de govern del rector Manuel Palomar i pel vicerectorat de Cultura, Esports i Llengües, dirigit per Carles Cortés, que pretenen obrir l’esport universitari a la província.

Handbol_femeni1

L'equip de la UA juntament amb algunes de les joves jugadores de la Nucia

Handbol_femeni2