UA

Convocatòria d'ajudes a la formació musical per a la II Trobada de l'OFUA del curs 2018/19

05.12.2018

Sant Vicent del Raspeig, 5 de desembre  2018

La Fundació General de la Universitat d'Alacant (la Fundació), en compliment de les seues finalitats fundacionals conforme a l'article 6 dels seus Estatuts, i en virtut del previst en l'apartat tercer de la Resolució rectoral de 22 de novembre de 2016 d'aprovació de l'Encàrrec de Gestió de la promoció i desenvolupament d'activitats culturals a la Fundació, efectua la present convocatòria d'acord amb les següents

BASES:

I. OBJECTE

Es convoquen 54 ajudes a la formació musical per als músics que hagen sigut convocats a participar en la II Trobada de l'Orquestra Filharmònica de la Universitat d'Alacant, d'acord amb la distribució arreplegada en l'annex a la present convocatòria.

II. BENEFICIARIS

Com a norma general, podran optar a aquestes ajudes aquells músics que hagen superat les proves d'accés a l'Orquestra Filharmònica de la Universitat d'Alacant en la convocatòria 2018/19, així com els músics incorporats en proves d'accés d'anys  anteriors  la plantilla general de l'OFUA.

Amb caràcter excepcional, en el cas que l'OFUA tinga places vacants en la seua plantilla, podran optar a aquestes ajudes els músics que vengen seleccionats per conservatoris o altres col·laboracions sota la supervisió i aprovació  prèvia de la comissió avaluadora.

III. MODALITAT I QUANTIA DE LES AJUDES

L'import de cada ajuda serà de 300€ per Trobada i en atenció a la programació de l'OFUA.

IV. SOL·LICITUDS

El termini de presentació de sol·licituds serà serà a partir de la data de publicació de la convocatòria fins al 15 de desembre de 2018.

Les sol·licituds es formalitzaran a través del formulari online disponible en la pàgina web de l'OFUA

V. COMISSIÓ AVALUADORA

Per a la valoració i selecció de sol·licituds es constituirà una comissió avaluadora presidida per la directora de la Fundació General, i integrada pel  Vicerector de Cultura, Esport i Llengües i el director del Servei de Cultura del Vicerectorat de Cultura, Esport i Llengües.

Com a secretari de la comissió actuarà el director del Servei de Cultura del Vicerectorat de Cultura, Esports i Llengües.

VI. OBLIGACIONS DELS BENEFICIARIS

Els beneficiaris de les ajudes adquireixen el compromís d'assistir als tallers formatius, assajos i concerts previstos en la programació d'aquesta II Trobada del curs 2018/19

L'incompliment de la deguda assistència als assajos  comportarà, salve per causes degudament justificades i de conformitat amb la normativa de l'OFUA,  el descompte de la quantitat proporcional en l'ajuda concedida.

La no assistència a concerts per part del músic suposarà la pèrdua i extinció de l'ajuda a la formació musical,  excepte causes justificades. En cap supòsit podrà al·legar-se com a causa justificada la participació del músic en un concert d'una altra formació musical.

VII. JUSTIFICACIÓ I PAGAMENT DE L'AJUDA

El pagament de l'ajuda concedida es realitzarà mitjançant transferència bancària al compte que s'indicarà en l'imprès de sol·licitud.

Aquestes ajudes són compatibles amb altres ajudes o subvencions.

VIII. MÉS INFORMACIÓ

Aula de Música

Vicerectorat de Cultura, Esport i  Llengües de la Universitat d'Alacant

Actividades.musicales@ua.es / aula.musica@ua.es

IX DURADA DE L'AJUDA

La percepció de l'ajuda s'estendrà després de la II Trobada.

X. ANNEX

AJUDES A la FORMACIÓ MUSICAL

Plantilla Músics 54

CORDES

Violins 17

Violes 5

Violoncels  7

Contrabaixos 2

VENTS FUSTA

Flautes  2

Oboès 2

Clarinets 2

Fagots 2

VENT METALL

Trompes 5

Trompetes 2

Trombons 3

Tuba 1

Percussió 4

Fundació General de la Universitat d'Alacant

Edifici Germá Bernácer (soterrani)
Universitat d'Alacant
Carretera de Sant Vicent, s/n
03690 Sant Vicent del Raspeig
Alacant (Spain)

Email: uafg@ua.es

Agència de Colocació autoritzada amb el nº 1000000006.

Per a més informació: uafg@ua.es, i per a temes relacionats amb aquest servidor web: informatica@uafg.es