El Museu de la Universitat d'Alacant posa en marxa la campanya "Diumenges al MUA"

Tallers, visites guiades i teatralitzades per a diumenges familiars

Diumenges_MUA

Alacant, dijous 13 d'octubre de 2016

El Museu de la Universitat d'Alacant llança la campanya “Diumenges al MUA”, amb un ampli programa d'activitats gratuïtes d'oci familiar, que començaran diumenge pròxim, 23 d'octubre. El programa inclou visites guiades i teatralitzades, a més de dos tallers creatius. Les visites guiades es duran a terme tots els diumenges des del mes de novembre i fins al mes de juny, excepte en períodes de vacances.

El diumenge 23 d'octubre arrancarà la programació amb el Taller d'Arquitectura Educativa i Creativa a càrrec d'Edificarte, un taller manual d'expressió plàstica. El diumenge 13 de novembre serà el torn d’Espai Inspira, els quals oferiran una visita teatralitzada pels espais del museu amb l'arquitectura de l'espai, l'art contemporani i l'exposició “Destins” com a tema central.

El segon taller programat, Taller d'Iniciació a la Creació Artística, es realitzarà el 5 de febrer i serà impartit per l'artista i professora d'Art, Laura Boix. Aquest taller tindrà com a base l'obra de l'artista alacantí Arcadi Blasco. Per a acabar, el 26 de març, Clowndestino Teatre, oferirà al públic assistent una visita clown pel museu, amb un espectacle que tindrà la dona i l'art com a tema central, entorn de l'exposició “Mulier, mulieris”.

Totes les activitats són gratuïtes amb inscripció prèvia en: didactica.mua@ua.es