La col·lecció de vídeos “Ciència en la UA” recorre espais singulars del campus

Promoguts des de la UCC+I UA Divulga, amb el suport de la Fundació Espanyola de la Ciència i la Tecnologia (FECYT), el primer vídeo està dedicat a l’origen aeronàutic de la Universitat d’Alacant

Alacant. Dijous, 7 de març de 2024

Amb un nou format dedicat a acostar els espais i les instal·lacions de la Universitat d'Alacant (UA) amb una mirada científica i divulgativa, UA Divulga, la Unitat de Cultura Científica i de la Innovació (UCC+I), presenta un nou vídeo emmarcat en la col·lecció Ciència en la UA. Es tracta d’una peça que conta la història de dos dels llocs més representatius de l’actual campus: l’hangar i la Torre de Control

Després de la pregunta “Sabies què?”, la nova temporada està formada per cinc vídeos que mostraran i donaran algunes claus sobre la planta de tractament d’aigües de la UA, el jardí urbà i zones verdes del campus, el Jardí de Roques o com funciona el rellotge solar de l’Escola Politècnica Superior (EPS).

La col·lecció Ciència en la UA (#CienciaUA), que va nàixer en el curs 2020/2021 des d’UA Divulga, que depèn del Vicerectorat de Transferència, Innovació i Divulgació Científica, compta amb més d'una vintena de vídeos de diferents temàtiques i àrees de coneixement en els quals col·laboren personal docent i investigador de la UA.

Els vídeos estan produïts i realitzats per la Unitat de Comunicació i el Taller d'Imatge de la UA, amb el suport de la Fundació Espanyola de la Ciència i la Tecnologia (FECYT).

Fins al mes de juny, cada nou vídeo es llançarà a través de les xarxes socials d’UA Divulga (@uadivulga) i estaran disponibles en la següent web i en RUA, el Repositori Institucional de la UA.