Vectalia renova el seu compromís de mecenatge amb els grups de cambra de la UA

L’empresa ha signat un nou conveni de suport al quartet Vibrato String Quartet UA i al quintet Maestoso Brass Ensemble

Alacant. Dimarts, 20 de febrer de 2024

La rectora de la Universitat d’Alacant i presidenta de la Fundació General de la UA, Amparo Navarro, i el president de Vectalia, Antonio Arias, van signar ahir, 19 de febrer, un conveni que renova el compromís de mecenatge d’aquesta empresa als grups de cambra de la UA, al quartet de corda Vibrato String Quartet UA i al quintet de metalls Maestoso Brass Ensemble, formats tots dos per músics de l’Orquestra Filharmònica de la Universitat d’Alacant (OFUA).

«Estic agraïda i commoguda pel compromís que manté Vectalia amb la universitat», ha assegurat la rectora, que ha destacat la necessitat d’aquesta mena de mecenatges «sobretot per a activitats que no són les peremptòries d’una universitat». Una idea compartida també pel president de Vectalia, que considera que, a més de la docència i la transferència, és de vital importància promoure la cultura en la universitat, posant especial atenció en la cultura musical, de gran arrelament a la Comunitat Valenciana.

Aquest acord aporta un important suport als grups de cambra de la UA, que tenen previst oferir concerts en diferents localitats amb l’objectiu de donar a conèixer el talent jove dels integrants de l’OFUA. Un altre acord signat preveu el finançament d’ajudes de formació per als músics per part de professionals de prestigi.