Erwin Falk, percussionista de la Filharmònica de Viena, impartirà una “master class” amb l’OFUA

La UA i la Brass Academy Alacant han signat un acord de col·laboració pel qual faran aquesta formació del 2 a 6 de juliol, com a part del programa del XIII Summer Brass Festival Alacant

ErwinFalk

Alacant. Dijous, 15 de febrer de 2024

La Brass Academy Alacant i la Universitat d’Alacant reforcen la seua estreta col·laboració amb la signatura d’un nou acord per a l’organització d’una master class de percussió amb l’Orquestra Filharmònica de la UA (OFUA). El percussionista de l’Orquestra Filharmònica de Viena Erwin Falk impartirà aquesta formació del 2 al 6 de juliol.

El conveni ha sigut rubricat per la vicerectora de Cultura, Esport i Extensió Universitària, Catalina Iliescu, la directora de la Fundació General de la UA, Lucía Gomis, i per Rudolf Korp, en representació de l’Asociación Brass Academy Alacant, entitat col·laboradora de l’OFUA des de la seua constitució.

La formació amb Erwin Falk s’impartirà en el Paranimf de la Universitat d’Alacant com a part de la programació del XIII Summer Brass Festival d’Alacant.