Bons resultats dels equips esportius de la UA en la jornada del cap de setmana

Alacant. Dilluns, 5 de febrer de 2024

La jornada esportiva del cap de setmana ha deixat bons resultats per als equips de la Universitat d’Alacant en les diferents competicions en què ha participat i on destaquen les victòries de l’equip de futbol i el de triatló.

Els esportistes de triatló de la UA es van imposar amb claredat en el Duatló de Carnavals d’Águilas classificatori per al Campionat d’Espanya. David Cantero i Roberto Sánchez van finalitzar la prova en primera i segona posició respectivament, mentre que Izan Endo va arribar en la quarta posició i Miguel Guzmán el 12é. En la prova femenina, Xisca Tous va aconseguir la cinquena posició en la competició.

Per la seua banda, l’equip de futbol es va imposar per dos gols a un a l’Alicante Enyeca CF en la Segona Federació. En la resta de competicions disputades, l’equip de Rugbi es va enfrontar al Barbarians Marina Alta amb un resultat de 39-15 favorable als rivals i en la Superlliga 2 de voleibol, les jugadores de la Universitat d’Alacant van perdre per 2 a 3 davant del Renovac CV Sant Joan.