UA

Bases de la convocatòria de la borsa de treball de la Fundació General de la Universitat d'Alacant per a ocupar llocs de monitores/monitors de l’Escola d’Estiu de la Universitat d’Alacant (2017)

La Fundació General de la Universitat d’Alacant (la Fundació), tenint en compte els principis rectors d’accés a l’ocupació pública previstos en l’article 55 de la Llei de l’estatut bàsic de l’empleat públic[1], i d’acord amb el que estableix l’Encàrrec de Gestió EG/05/2017 de 6 d’abril d’acord amb el qual la Universitat d’Alacant encarrega a la Fundació la gestió de l’Escola d’Estiu, CONVOCA una borsa de treball per a cobrir temporalment llocs de treball amb el perfil que s’inclou.

BASES DE LA CONVOCATÒRIA

1a. Lloc de Treball: Monitora/monitor d’Escola d’Estiu.

2a. Jornada: l’horari es concretarà segons les necessitats de l’organització entre les 8 i les 16 hores.

3a. Duració del contracte: del 26 de juny al 28 de juliol del 2017.

4a. Retribució corresponent a temps complet:

  • Monitora/monitor 1.000 € bruts
  • Monitora/monitor de suport a xiquetes/xiquets discapacitades/tats: 1.100 € bruts

D’acord amb l’organització de les activitats, la Fundació es reserva la possibilitat de contractar a temps parcial, en aquest cas, la retribució serà proporcional al nombre d’hores contractades.

5a. Requisits del personal aspirant:

  • D’acord amb el que preveu la Llei 26/2015, de 28 de juliol, de modificació del sistema de protecció a la infància i a l’adolescència, tenir la certificació negativa del Registre Central de Delictes Sexuals de no haver sigut condemnat per sentència ferma per algun delicte contra la llibertat i la indemnitat sexual que inclou l’agressió i l’abús sexual, l’assetjament sexual, l’exhibicionisme i la provocació sexual, la prostitució i l’explotació sexual i la corrupció de menors, i també per tracta d’éssers humans.
  • Tindre la nacionalitat espanyola o d’algun dels estats membres de la Unió Europea.
  • El personal aspirant haurà de acreditar un coneixement adequat de les llengües oficials de la Comunitat Valenciana per a l’exercici del lloc de treball.
  • Tindre complits 18 anys i no excedir l’edat màxima de jubilació forçosa.
  • Tenir les capacitats i les aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a l’exercici de les funcions o les tasques corresponents.
  • No haver sigut separada o separat mitjançant expedient disciplinari, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial.
  • Monitora/monitor de suport a xiquetes/xiquets discapacitades/ts: Estar en possessió d’alguna de les titulacions universitàries següents:
    • Magisteri en Educació Especial o graus corresponents.
    • Teràpia Ocupacional o graus corresponents.
    • Pedagogia o graus corresponents.
    • Psicopedagogia o graus corresponents.

6a. Objectiu/funcions

  • Col·laborar en les activitats següents fetes en l’Escola d’Estiu:
    • Natació (3-16 anys).
    • Informàtica (3-16 anys).
    • Anglès (3-16 anys).
    • Preesport (5 a 8 anys).
    • Multiesport (9 a 16 anys).
    • Infantil: Psicomotricitat, expressió i manualitats (3-6 anys).
    • Suport de temps lliure: Organització i seguretat dels desplaçaments, vestidors i atenció a les mares i als pares. (3-16 anys).
    • Monitora/monitor de suport d’activitats: Coneixement dels programes de les activitats de les monitores o els monitors. (3-16 anys).
    • Activitats generals i culturals (9 a 16 anys).
    • Multiesport (9 a 16 anys).
    • Monitora/monitor de suport a xiquetes/xiquets discapacitades/ts: Motivar el xiquet o la xiqueta a participar en les activitats de l’Escola, i proporcionar-los el suport assistencial necessari per a la realització de aquestes activitats, així com facilitar i promoure la interacció amb els altres. (3-16 anys)
  • La persona sol·licitant haurà d'indicar, d'acord amb el currículum que posseïsca, en quines àrees es troba capacitat (fins a un màxim de 3) i justificar breument la tria a partir dels mèrits presentats (màxim 200 paraules).

7a. Sistema de selecció i còmput:

Les persones sol·licitants hauran d’aportar còpia escanejada de la certificació oficial dels aspectes que consideren, tot tenint en compte els elements següents per a la valoració:

  • Titulació: es valoraran les titulacions oficials (finalitzades i/o en curs) relacionades amb les àrees corresponents a les diverses activitats (fins a 4 punts).
  • Experiència laboral en activitats relacionades amb l’objectiu de la convocatòria (fins a 3 punts).
  • Coneixement d’idiomes (fins a 2 punts).
  • Formació complementària en matèries relacionades amb la convocatòria (fins a 1 punt).

8a. Confecció de la borsa i obligacions

Finalitzada la fase del sistema de selecció, es publicarà la relació del personal que formarà la Borsa de Treball identificada per cada activitat de les exposades en l’objectiu de la convocatòria, ordenada de forma descendent per a la puntuació total obtinguda per cada candidata o candidat.

La borsa tindrà una vigència de 2 anys corresponent a les edicions de l’Escola d’Estiu 2017 i 2018. La vigència de la borsa podrà ser prorrogada anualment de manera tàcita fins al màxim de temps que dure l’encàrrec de gestió de l’Escola d’Estiu a la Fundació.

A la vista dels resultats de l’aplicació del sistema de selecció, i en cas d’evidenciar-se la inadequació dels mèrits de les aspirants o dels aspirants al perfil i objectiu de la convocatòria, es podran excloure motivadament de la relació del personal que formarà part d’aquesta borsa.

Les persones seleccionades tindran com a obligació, segons se’ls demane amb posterioritat:

9a. Presentació de sol·licituds:

Les  sol·licituds estan disponibles en la següent adreça de la pàgina web de la Fundació: //www.uafg.ua.es i podran presentar-se a través de la mateixa pàgina web en el termini de 10 dies hàbils a partir del següent al de publicació d’aquesta convocatòria en la pàgina web de la Fundació (del 12 d'abril al 4 de maig inclusivament).

A la sol·licitud telemàtica s’adjuntarà en format PDF:

  • Fotocòpia escanejada del DNI. Les aspirants o els aspirants que no tinguen la nacionalitat espanyola hauran de presentar fotocòpia del NIE, o si no en tenen, fotocòpia del passaport o d’un altre document del país d’origen que acredite la identitat, l’edat i la nacionalitat.
  • Currículum breu de l’aspirant (màxim una cara), que resumisca les dades introduïdes en la sol·licitud.
  • Titulació: títol oficial o equivalent i/o document acreditatiu d'estudis en curs.
  • Experiència: informe de Vida Laboral expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social.
  • Formació complementària: certificat del curs/cursos relacionat/s amb la matèria Certificat en què consten a més del títol del curs o els cursos, el programa, la duració en hores i la data de realització d’aquests.
  • Coneixement d’idioma anglès: es valorarà el coneixement d’idioma anglès aportant el certificat acreditatiu de nivell segons el que estableix la següent taula d’equivalències.
  • Coneixements de valencià: es valorarà el coneixement de valencià aportant certificat expedit per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, la Comissió Interuniversitària d'Estandardització d'Acreditacions de Coneixements de Valencià (CIEACOVA) o equiparats per la normativa vigent o equiparats per la normativa vigent.
  • Certificat de Delictes de Naturalesa Sexual: Per a formar part de la borsa de treball s'haurà de tenir i aportar el certificat de delictes de naturalesa sexual.

    Aquest certificat podrà sol·licitar-se per internet a través de la seu electrònica del Ministeri de Justícia https://sede.mjusticia.gob.es/cs/Satellite/Sede/es/tramites/certificado-registro-central o de manera presencial emplenant aquest imprès i presentant-lo personalment o a través de representant, juntament amb una fotocòpia del DNI, a la seu de la Subdelegació del Govern a Alacant (plaça de la Muntanyeta 6, 03001 Alacant) o en altres organismes públics autoritzats.

    Si en el cas de sol·licitar presencialment el certificat, el candidat no ho haguera obtingut en el termini de presentació de sol·licituds, haurà d'adjuntar-ho tan aviat ho reba i, en el cas, de ser seleccionat per a ser contractat, tindrà de termini fins la data de la signatura del contracte.

La Fundació es reserva el dret a sol·licitar la renovació dels citats certificats en les diferents convocatòries d'Escola d'Estiu en les quals tinga l'encàrrec de gestió.

10a. Relació de persones admeses i excloses:

Finalitzat el termini de presentació d’instàncies, es publicarà la relació provisional de persones admeses i excloses. A partir de l’endemà de la publicació les persones interessades tindran un termini de 5 dies hàbils per a la presentació de possibles esmenes. Transcorregut aquest termini es publicarà la relació definitiva de persones admeses i excloses.

11a. Comissió de selecció:

La comissió encarregada de resoldre la convocatòria estarà formada per 5 membres: 2 a proposta de la Fundació, que presidirà la Comissió i exercirà la secretaria, 2 a proposta del Vicerectorat de Cultura, Esport i Llengües i 1 a proposta del Consell d’Estudiants.

El nomenament dels membres es farà públic abans de l’acte de constitució. La comissió vetlarà perquè queden garantits els principis de mèrit, capacitat i d’igualtat d’oportunitats i de tracte entre dones i homes.

12a. Protecció de dades de caràcter personal:

Les dades de caràcter personal aportades per les aspirants o els aspirants quedaran incloses en el fitxer automatitzat de Personal d’aquesta Fundació, que es compromet a no fer un ús diferent d’aquell per al qual han sigut sol·licitades. La Fundació informa així mateix, sobre la possibilitat d’exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i, si escau, d’oposició, que preveu l’article 5 de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades que han de ser exercits, per escrit, davant de la directora de la Fundació.

13a. Notificacions a les persones aspirants:

A l’efecte de notificació de les successives resolucions com també la informació d’altres actes que requerisquen publicació i es deriven d’aquesta convocatòria, es publicaran en l’adreça de la pàgina web de la Fundació: //www.uafg.ua.es

En aquesta mateixa adreça es troba la resta d’informació general que fa referència a la convocatòria i l’accés a tota la normativa i legislació que s’hi menciona.

 

A Sant Vicent del Raspeig, 11 d'abril de 2017

 


[1]D’acord amb la Disposició Addicional 1a del RD Legislatiu 5/2015 de 30 d’octubre pel qual s’aprova el text refós de la Llei de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic, els principis de l’article 55 seran aplicables a les entitats del sector públic estatal, autonòmic i local.

Compartir en...

Fundació General de la Universitat d'Alacant


Edifici Germá Bernácer (soterrani)
Universitat d'Alacant
Carretera de Sant Vicent, s/n
03690 Sant Vicent del Raspeig
Alacant (Spain)

Tel: +34 965 90 98 00
Email: uafg@ua.es

Agència de Colocació autoritzada amb el nº 1000000006.

Per a més informació: uafg@ua.es, i per a temes relacionats amb aquest servidor web: informatica@uafg.es

© Fundació General de la Universitat d'Alacant (UAFG) - CIF: G53738308

 

 

Aquesta web utilitza cookies…+info