L'Orquestra Filharmònica de la Universitat d'Alacant convoca les proves de selecció per al nou curs acadèmic

Les sol·licituds podran presentar-se a través de formulari online, des d’avui i fins al 12 de setembre

OFUA_puuebasAccesoAlacant. Dijous, 26 de juliol de 2018

L’Orquestra Filharmònica de la Universitat d’Alacant convoca per als dies 17 i 18 de setembre, les proves d’accés per al curs de 2018-19, que enguany tindran lloc al Paranimf de la UA, per a les especialitats instrumentals de violí, viola, violoncel, contrabaix, en corda; flauta, oboè, clarinet, fagot, trompa, trompeta, trombó i tuba, en vent; i de percussió.

Els requisits per a presentar la sol·licitud són tenir entre 16 i 30 anys d’edat, com també residir a la Comunitat Valenciana.

Entre els criteris de selecció, podran accedir-hi els membres de la comunitat universitària, els estudiants de qualsevol dels conservatoris de música de la província d’Alacant, els músics d’escoles i societats musicals de les poblacions amb seu universitària o tenir experiència en l’instrument al perfeccionament del qual s’aspira, sense que siga imprescindible haver sigut estudiant del conservatori de música o de qualsevol altre centre homologat.

Les sol·licituds podran presentar-se electrònicament fins al 12 de setembre i, el 14 de setembre, es publicarà el llistat d’horaris específics de cada especialitat i l’ordre de crida. Els resultats de les proves seran publicats el 20 de setembre en la pàgina web de l’OFUA en la secció “Última hora”.