Antonio Campinos protagonitza la cloenda del XXIV Magister Lucentinus de la Universitat d'Alacant

El màster en Propietat Industrial i Intel·lectual lliura els diplomes als alumnes que han superat el curs

Alacant. Divendres, 8 de juny de 2018

El rector de la Universitat d’Alacant, Manuel Palomar, ha presidit aquest dijous la clausura de la vint-i-quatrena edició del Magister Lucentinus, màster en Propietat Industrial i Intel·lectual, i va lliurar els diplomes als quinze alumnes que han superat aquesta nova edició del títol propi més antic de la UA.

El director executiu de l’EUIPO, Antonio Campinos, va ser l’encarregat de pronunciar la conferència de clausura del curs, una intervenció en la qual va elogiar el treball de formació realitzat pel Magister Lucentinus en els seus 24 anys d’història «al costat de l’OAMI primer i l’EUIPO més tard» i va remarcar la importància de l’especialització en l’àmbit de la «propietat industrial i intel·lectual, que ha esdevingut un dels reptes de la Unió Europea». Campinos, en el seu discurs també va tenir paraules d’elogi per a la Universitat d’Alacant per la seua «capacitat d’avançar-se al futur en les necessitats de formació de la societat».

El rector, que va agrair les paraules de Campinos en la seua intervenció, va voler felicitar els alumnes que han superat el màster, els quals «s’uneixen a una llarga llista d’estudiants que s’han especialitzat en aquesta matèria al llarg dels vint-i-quatre anys d’història d’un màster pel qual cada any passen els millors experts en propietat industrial i intel·lectual».

En l’acte, juntament amb el rector i Antonio Campinos, van participar la directora general de l’Oficina Espanyola de Patents i Marques, Patricia García-Escudero, la directora del màster, Pilar Montero, i la presidenta de l’Associació d’Antics Alumnes, Cristina Pastor.