Vectalia renova el compromís de patrocini amb l'Orquestra Filharmònica de la Universitat d'Alacant

El rector, Manuel Palomar i el conseller delegat del grup, Antonio Arias, han signat el conveni que compromet Vectalia amb l’OFUA durant un any més

Alacant. Dimecres, 9 de maig de 2018

Vectalia i la Universitat d’Alacant han renovat un any més el conveni de patrocini del projecte musical de l’Orquestra Filharmònica de la UA. L’acord ha sigut rubricat pel conseller delegat del grup empresarial alacantí, Antonio Arias i el rector de la Universitat, Manuel Palomar al Teatre Principal prèviament al concert de l’OFUA a benefici de l’Associació d’Alzheimer d’Alacant.

El mecenatge de Vectalia permet, any rere any, finançar beques de formació per als músics de l’OFUA, i també l’organització de cicles de concerts com els de Nadal, Primavera i Estiu que anualment du a terme la Universitat.

El rector de la Universitat ha explicat que «el patrocini de Vectalia és clau perquè el projecte formatiu i musical de l’Orquestra Filharmònica de la Universitat d’Alacant es puga dur a terme». Palomar ha assenyalat la importància de tenir «mecenes com el grup Vectalia l’aposta del qual per la cultura aporta els mitjans que permeten que puga tirar endavant un projecte com el de l’OFUA».

Antonio Arias, conseller delegat del grup Vectalia, ha expressat la satisfacció per la renovació d’un compromís que «conjuga la col·laboració en la formació de músics, l’acostament de la música de qualitat a la societat a través dels concerts que es fan i la col·laboració amb causes solidàries».