El MUA convoca una nova edició del seu programa de residències de creació artística PLUS IV

Plus_MUA

Alacant. Divendres, 4 de maig de 2018

La Universitat d'Alacant, a través del Museu de la Universitat d'Alacant (MUA), convoca el quart programa de residències de creació i investigació en art contemporani. PLUS IV es durà a terme del 9 al 20 de juliol de 2018, i té com a objectiu reforçar, promoure i difondre la creació i la investigació artística, així com la seua transmissió a la ciutadania.

En aquesta convocatòria pública se seleccionaran cinc artistes residents o col·lectius, de qualsevol edat i nacionalitat, per a realitzar un projecte artístic (en diferents disciplines com pintura, dibuix, escultura, fotografia, videoart, instal·lació, etc.) en les instal·lacions del MUA, de manera que el museu es convertisca en un espai de creació i investigació multidisciplinària. Les residències es complementen amb trobades de diferents agents culturals per a potenciar la projecció dels creadors.

Cada artista rebrà una borsa de 400 euros per a la producció del seu projecte. A més, s'ofereix una borsa de viatge i allotjament de 750 euros per a un únic artista o col·lectiu que ho sol·licite. Els projectes, una vegada conclosos, s'exposaran en la Sala Sempere del MUA.

Per a més informació: www.mua.ua.es / mua@ua.es