La Fundació Manuel Peláez renova un any més el seu patrocini a l'Orquestra Filharmònica de la UA

Alacant, 30 de novembre de 2017

El compromís de patrocini de la Fundació Manuel Peláez amb l’Orquestra Filharmònica de la Universitat d’Alacant (OFUA) es renova un any més, amb l’objectiu de sufragar les ajudes musicals corresponents a les tres trobades anuals de l’OFUA (Cicle de Concerts de Nadal, Primavera i Estiu, uns cicles que inclouen concerts solidaris).

El rector de la Universitat d’Alacant, Manuel Palomar, i el president de la Fundació Manuel Peláez, Javier Peláez, han ratificat aquest matí aquesta col·laboració amb la signatura d’un nou conveni anual. L’acte també ha tingut la presència del vicerector de Cultura, Esport i Llengües, Carles Cortés, la directora de la Fundació Manuel Peláez, Concha Aldave, i la directora de la Fundació General de la UA, Lucía Gomis.

La Fundació Manuel Peláez va ser el primer patrocinador a donar suport a aquest projecte musical i formatiu l’any 2008, un suport que s’ha mantingut de forma ininterrompuda durant aquests anys. L’aportació també es destinarà, com en anys anteriors, a beques formatives per a l’alumnat integrant de l’OFUA, una ajuda amb la qual pot completar el manteniment dels instruments. Més de 300 estudiants s’han format musicalment en l’OFUA en els seus dotze anys de vida i la qualitat formativa rebuda ha permès que alguns d’aquests avui formen part d’importants orquestres professionals europees i espanyoles com l’orquestra de l’Opera Nacional de Finlàndia, l’Acadèmia “Karajan” de la Filharmònica de Berlín, la BBC Filharmònica de Manchester, l’Orquestra Nacional d’Espanya o la Jove Orquestra Nacional d’Espanya, entre d’altres.