La UA convoca la XII Convocatòria d'Arts Visuals del MUA "Mulier mulieris 2018"

Mulier_Mulieris1

Alacant. Dimarts, 7 de novembre de 2017

El Museu de la Universitat d’Alacant MUA obri un any més la seua convocatòria d’Arts Plàstiques mulier mulieris. Aquesta iniciativa, que s’emmarca dins del programa d’actes desenvolupat per la Universitat d’Alacant per a commemorar el Dia Internacional de la Dona, tracta de posar de manifest com la creació artística contemporània s’ha convertit en un terreny fèrtil per a les investigacions que rescaten el llegat de les dones, visibilitzen el constant i complex procés de transformació de la identitat femenina i tracten diversos conceptes al voltant del gènere. En la XII edició, Mulier mulieris segueix proposant una reflexió plural i compromesa amb la construcció de nous imaginaris femenins a través de l’art.

El termini per a enviar les propostes és del 12 de novembre al 15 de desembre de 2017, tots dos inclosos, a la següent adreça de correu electrònic: mua.convocatorias@ua.es. A la fi del mes de gener, el museu publicarà la llista amb les persones seleccionades en la seua pàgina web. Aquestes persones seran notificades per correu electrònic i podran veure les seues obres exposades durant els mesos de març a juliol de 2018.